czwartek, 31 lipca 2014

LBA

Zostałam nominowana przez Nataszę. Dzięki :)

1. Jak masz na drugie imię?
Nie mam drugiego imienia.

2. Jaką książkę byś poleciła?
Sama nie wiem... To zależy od gustu, a ja ostatnio nie czytam książek więc nie mam wam nic ciekawego do powiedzenia w ich temacie.

3. Jaki ostatnio oglądałaś film?
"Po prostu walcz"

4. Co myślisz o rasizmie?
Jedna z największych głupot. Nie rozumiem tego jak można robić poniżać innych ze względu na ich wygląd, równie dobrze ciemnoskóre osoby mogłyby wyśmiewać ludzi o jasnej karnacji.
Kiedyś czarnoskórzy byli niewolnikami, ale ludzie ogarnijcie się to było dawno i zamiast wyśmiewać się z innej karnacji powinniśmy zauważyć, że wstydzić powinniśmy się tego, że coś takiego jak niewolnictwo istniało, w tamtych czasach według mnie poniżać powinno się białych za to jaki los zgotowali innym ludziom. Nie mówię tu o wszystkich, bo i białoskórzy byli niewolnikami, ale wstydzić powinni się oprawcy, a nie ofiary.
Gdyby ktoś pytał o kolor mojej skóry, to jestem jasnej karnacji więc czytając to nie myślcie, że jeżdżę po białych przez uprzedzenia, sama jestem biała. Zauważcie jak dziwnie brzmi "biała". Postawcie się w sytuacji "czarnych", nawet jeżeli nie chcecie obrazić ich tym zwrotem, to brzmi to jak szyderstwo.

5. Oglądasz Niekrytego Krytyka? Jeśli tak to podoba Ci się?
Nie oglądam.

6. Twoje ulubione danie?
Nie wiem. Nie przepadam za jedzeniem i nie przychodzi mi nic do głowy. Od razu mówię nie mam anoreksji i się nie odchudzam.

7. Oglądasz jakiś serial?
Nie.

8. Masz jakieś książki w domu? Jeżeli tak to jakie?
Hmm... Głównie to słowniki i jakieś nagrody ze szkoły do których nawet nie zajrzałam.

9. Wolisz kryminały czy fantasy?
Kocham fantasy, ale kryminały też lubię.

10. Jakiego smerfa lubisz najbardziej i dlaczego?
Nie wiem. Rzadko oglądałam smerfy i pamiętam z nich chyba tylko Papę Smerfa, Smerfetkę i Ważniaka.

11. Co myślisz o moim opowiadaniu?
Nie jestem fanką 1d i czytając je nie patrze na to, że oni są tam bohaterami, spodobała mi się fabuła.

Nie nominuję żadnych blogów, ponieważ nie wiem kogo mogę nominować. Wszystkie blogi, które czytam dostały już od mnie nominację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz